loading...
مشاوره سامانی
moshavere202 بازدید : 4 سه شنبه 29 خرداد 1403 نظرات (0)

سامانه مخابرات من، درگاهی نوین برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین تلفن ثابت و اینترنت شرکت مخابرات ایران است. این سامانه با ارائه امکانات متنوع، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به خدمات مختلف مخابراتی، از جمله مدیریت حساب کاربری، پرداخت قبض، درخواست خدمات، مشاهده گزارش‌ها و ... دسترسی داشته باشند.

نحوه ورود به سامانه مخابرات من:

برای ورود به سامانه مخابرات من، می‌توانید از دو روش زیر استفاده کنید:

ورود از طریق مرورگر:

به آدرس https://my.tci.ir/ در مرورگر خود بروید.

شماره تلفن ثابت و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید.

بر روی دکمه "ورود" کلیک کنید.

ورود از طریق اپلیکیشن:

اپلیکیشن مخابرات من را از طریق کافه بازار، مایکت یا وب سایت شرکت مخابرات ایران دانلود و نصب کنید.

پس از نصب، برنامه را اجرا کنید و شماره تلفن ثابت و رمز عبور خود را وارد کنید.

بر روی دکمه "ورود" کلیک کنید.

مشکلات ورود به سامانه مخابرات من:

در صورت بروز مشکل در ورود به سامانه مخابرات من، می‌توانید از اقدامات زیر استفاده کنید:

بررسی صحت شماره تلفن و رمز عبور: مطمئن شوید که شماره تلفن و رمز عبور خود را به درستی وارد کرده‌اید.

استفاده از گزینه "بازیابی رمز عبور": اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از گزینه "بازیابی رمز عبور" در صفحه ورود استفاده کنید.

بررسی اتصال به اینترنت: مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید.

استفاده از مرورگرهای دیگر: اگر از مرورگر خاصی استفاده می‌کنید، از مرورگر دیگری برای ورود به سامانه استفاده کنید.

امکانات سامانه مخابرات من:

سامانه مخابرات من امکانات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد، از جمله:

مدیریت حساب کاربری: مشاهده و ویرایش اطلاعات حساب کاربری، تغییر رمز عبور، مشاهده و ویرایش اطلاعات تماس، و ...

پرداخت قبض: پرداخت آنلاین قبوض تلفن ثابت و خدماتی

درخواست خدمات: درخواست خرید خط تلفن، درخواست تغییر نوع خط، درخواست فعال‌سازی خدمات ویژه، و ...

مشاهده گزارش‌ها: مشاهده گزارش‌های ریز مکالمه، گزارش مصرف اینترنت، گزارش تراکنش‌ها، و ...

پیدا کردن مزاحم: شناسایی و مسدود کردن شماره‌های مزاحم

استفاده از خدمات ویژه: فعال‌سازی خدمات ویژه مانند 118، فکس اینترنتی، و ...

نکات امنیتی مهم برای استفاده از سامانه مخابرات من:

  • از رمز عبور قوی و منحصر به فرد برای حساب کاربری خود استفاده کنید.
  • رمز عبور خود را به طور مرتب (حداقل هر 3 ماه یکبار) تغییر دهید.
  • از به اشتراک گذاشتن رمز عبور خود با دیگران خودداری کنید.
  • مراقب ایمیل‌ها، پیامک‌ها و لینک‌ها مشکوک باشید.
  • هرگز روی لینک‌های ارسالی از منابع ناشناس کلیک نکنید.
  • اطلاعات حساب خود را در وب سایت های جعلی و صفحات فیشینگ وارد نکنید.
  • آدرس URL سامانه را قبل از ورود به اطلاعات خود به دقت بررسی کنید.
  • از سامانه مخابرات من، فقط در شبکه های WI-FI امن استفاده کنید.
  • از VPN برای رمزنگاری ترافیک خود در شبکه های عمومی و ناامن استفاده کنید.
  • از استفاده از سامانه در مکان‌های عمومی با WI-FI رایگان خودداری کنید.
  • اطلاعات شخصی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید.
  • از درج اطلاعات محرمانه مانند رمز کارت بانکی در بخش های غیر ضروری سامانه خودداری کنید.
  • به روزرسانی‌های امنیتی را به طور مرتب نصب کنید.
  • از نصب اپلیکیشن مخابرات من از منابع غیر معتبر خودداری کنید.

در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در حساب خود، مانند تراکنش های ناشناس یا ورود از دستگاه های ناشناخته، بلافاصله به پشتیبانی مخابرات تماس بگیرید.

منبع:B2n.ir/r58620

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 349
  • بازدید سال : 2,235
  • بازدید کلی : 2,235