loading...
مشاوره سامانی
moshavere202 بازدید : 5 یکشنبه 10 تیر 1403 نظرات (0)

داوطلبان بعد از شرکت در گزینش حضوری، اکنون باید منتظر اعلام نتایج درجه داری نیروی هوایی در سال 1403 باشند. پس از ثبت نام برای استخدام نیروی هوایی ارتش و مراحل لازم گزینش عملی و غیرعملی آن، نوبت به اعلام نتایج و مشاهده آن است. شرکت‌کنندگان برای مشاهده جواب درجه داری نیرو هوایی باید منتظر پیامک یا تماس تلفنی بمانند.

انتشار فراخوان نیروی هوایی ارتش

هر سال نیروی هوایی ارتش به منظور تکمیل کادر نظامی، علمی و تجربی خود فراخوانی مبنی بر استخدام افراد توانمند و باانگیزه در سایت aja.ir منتشر می‌کند. داوطلبانی که دارای شرایط ذکر شده در فراخوان هستند، با تکمیل فرم نام نویسی و درج تمامی اطلاعات خواسته شده، آپلود مدارک و بعد شرکت در گزینش می‌توانند شانس خود را برای قبولی در نیروی هوایی ارتش امتحان کنند.

معمولا زمان انتشار فراخوان نیروی هوایی ارتش مشخص نیست و افراد باید از سایت مربوطه اخبار و اطلاعیه‌ها را پیگیری کنند. البته در سال‌های گذشته زمان انتشار فراخوان در پاییز و زمستان بوده است؛ اما باز هم نمی‌توان تاریخ دقیقی برای آن مشخص کرد. همانطور که گفتیم بعد از انتشار فراخوان، داوطلبان مستعد و دارای شرایط ذکر شده باید مدارک خود را در سامانه قرار دهند تا بعد از بررسی‌های لازم توسط مسئولین مربوطه، منتظر اعلام نتایج درجه داری نیروی هوایی شوند.

زمان اعلام نتایج درجه داری نیروی هوایی 1403

در حال حاضر، هر سال نیروی هوایی ارتش به منظور جذب افراد توانمند در رده‌های افسری، درجه داری و کارمندی؛ فراخوانی در بازه زمانی نامشخص منتشر می‌کند. این ارگان از بین داوطلبان انتقلابی، باانگیزه، بامهارت و مومن که دارای شرایط ذکر شده در فراخوان هستند، کسانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند را نیز استخدام می‌کند. تاریخ ثبت نام از 1 تا 15 تیر ماه است، زمان اعلام نتایج درجه داری نیرو هوایی پس‌از برگزاری آزمون از طریق پیامک برای پذیرفته شدگان ارسال می‌شود.

توجه بفرمایید که در حال حاضر تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج از سوی نهاجا اعلام نشده است.

مدارک لازم بعد از مشاهده نتایج درجه داری نهاجا

پس از اعلام نتایج درجه داری نیروی هوایی، پذیرفته‌شدگان باید برای انجام مراحل نهایی، مصاحبه و مشاهده و بررسی نهایی مدارک خواسته شده به مراکز تعیین شده مراجعه کنند تا بتوانند بعد از آن به استخدام کامل نیرو هوایی دربیایند. همانطور که گفتیم، این ارگان برای تکمیل کادر نیروهای نظامی، علمی و تخصصی خود به کارمندان جدید و باتجربه نیاز دارد که افراد دارای شرایط بعد از مشاهده و بررسی فراخوان باید ثبت نام خود را انجام دهند و مدارک لازمه را ارسال کنند.

مدارک عمومی استخدام درجه داری نهاجا

مدارک عمومی برای استخدام درجه داری نهاجا که از سوی این ارگان مشخص و اعلام می‌شود، همانند مدارک استخدام نیروی زمینی ارتش عبارت است از:

اصل یا کپی گواهی پایان خدمت یا معافیت از خدمت (برای آقایان)

اصل و کپی شناسنامه

اصل و کپی کارت ملی

اصل و کپی آخرین مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات

چند قطعه عکس پرسنلی 4*3

اصل و کپی آدرس محل سکونت به همراه کدپستی

اصل و کپی مدارک مربوط به ایثارگری یا جانبازی (در صورت داشتن آن)

اصل و کپی عدم سابقه کیفری و قضایی

مدارک اختصاصی استخدام درجه داری نهاجا

علاوه بر ارائه مدارک عمومی بعد از اعلام نتایج درجه داری نیروی هوایی، نوبت بررسی مدارک اختصاصی است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • اصل و یا کپی مدارک فنی و حرفه‌ای
  • اصل و کپی مدارک علمی یا ورزشی
  • اصل و کپی مدارک تسلط بر زبان‌های خارجی
  • گواهی شرکت در فعالیت‌های انقلابی یا راهیان نور

نحوه اعلام نتایج درجه داری نیروی هوایی 1403

اعلام نتایج درجه داری نیروی هوایی شامل دو مرحله است. در مرحله اول داوطلبان و علاقه‌مندان به قبولی در گزینش پدافند نیروی هوایی ارتش، باید ثبت نام خود را در دفاتر مربوطه انجام دهند و مدارک گفته شده را در صورت داشتن شرایط استخدام ارتش، ارسال کنند. بعد از بررسی‌های دقیق مدارک و اطلاعات خواسته شده از هر فرد، اسامی پذیرفته‌ شدگان نیرو هوایی ارتش از طریق تماس تلفنی یا پیامک اعلام می‌شود.

به این ترتیب، در حال حاضر هیچ سایت رسمی برای اعلام نتایج آنلاین وجود ندارد؛ اما به احتمال زیاد به‌زودی سامانه‌ای برای مشاهده جواب درجه داری نیروی هوایی تاسیس شود. در صورت راه‌اندازی این سایت، می‌توانید به آدرس الکترونیکی آن در این بخش دسترسی پیدا کنید. پس اکنون داوطلبان برای بررسی نتایج باید منتظر بمانند تا از طریق پیامک یا تماس تلفنی به آن‌ها قبولی یا عدم قبولی در نیروی هوایی ارتش اعلام شود.

مشاوره اعلام نتایج درجه داری نیروی هوایی

زمان دقیق انتشار فراخوان برای استخدام نیروی هوایی مشخص نیست. به همین خاطر بهتر است افراد از کانال‌های رسمی و سایت نیروی هوایی ارتش aja.ir اخبار و اطلاعیه‌ها را پیگیری کنند. بعد از انتشار فراخوان؛ افراد می‌توانند به زمان دقیق ثبت نام، شرایط، مدارک و سایر نکات دسترسی داشته باشند و براساس آن برای نام نویسی و شرکت در گزینش اقدام کنند.

هنوز برای اعلام نتایج اولیه هیچ سامانه رسمی در نظر گرفته نشده است. به همین خاطر متقاضیان باید منتظر تماس تلفنی یا پیامک از سوی این ارگان باشند تا در صورت قبولی وارد مرحله بعد شوند. در مرحله بعد متقاضیان باید برای مصاحبه حضوری و پاسخ به سوالات عقیدتی، علمی و تخصصی به محل برگزاری استخدام مراجعه کنند.

اعلام نتایج درجه داری نیروی هوایی ارتش برای مرحله نهایی استخدام یا از طریق سایت aja.ir است یا با تماس تلفنی و پیامک وضعیت قبولی به متقاضی اطلاع داده می‌شود. زمان اعلام نتایج بین یک هفته تا ده روز است. مدارکی که داوطلبان باید در مصاحبه حضوری همراه خود داشته باشند، شامل کارت ملی، شناسنامه، گواهی پایان خدمت یا معافیت و موارد دیگر است.

نتیجه‌گیری

با توجه به توضیحات فوق، داوطلبان باید منتظر اعلام نتایج درجه داری نیروی هوایی در سال 1403 باشند و تمامی مدارک لازم را آماده کنند. از آنجایی که هیچ سامانه رسمی برای اعلام نتایج وجود ندارد، بهتر است افراد اخبار و اطلاعیه‌های مربوطه را از سایت‌های معتبر پیگیری کنند و در صورت قبولی برای مراحل بعدی آماده شوند.

منبع:https://irantahsil.org/%d8%a7%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85-%d9%86%d8%aa%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%af%d8%b1%d8%ac%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%86%db%8c%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%a7%db%8c%db%8c/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 218
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 2,078
  • بازدید کلی : 2,078